שירותים
Hero Shape OneHero Shape TwoHero Shape Three
YES

מיקור חוץ (UX, UI, FED)

כשאתה צריך איש מקצוע בצוות שלך, אבל מעדיף לא לגייס. אנחנו מבינים את הצורך הזה בגמישות ומציעים שירותי מיקור חוץ שיכולים להתאים כשרון UX, UI או FED לצוות שלך בבית הלקוח למשך זמן הפרויקט.

התהליך

לפני כ-10 שנים זהינו בשוק צורך לשירותי מיקור חוץ והחלטנו להקים פתרון שיענה לצורך זה. החלטה זו הגיעה לאור ניסיון עשיר בעבודה עם סוכנויות פיתוח וההבנה שבמתודולוגיית Agile ישנו יתרון משמעותי לתובנות UX ו-UI לספרינטים.

מהיותנו חברת ה-UX הגדולה בישראל, אנחנו יכולים לספק שירותים מגוונים של מיקור חוץ ללקוחותינו, בנוסף לפרויקטים שוטפים. אנחנו לא חברת השמה, אלא ארגון גדול וגמיש שמספק אנשי מקצוע מיומנים לצוות שלך, תוך גמישות בלוחות הזמנים ואופי ההשמה.

החל ממשרה חלקית או מלאה ועד צוותים מלאים באתר החברה, אנו מתאימים את המומחים שלנו לצרכי החברה תוך מתן הכשרה ותמיכה בעזרת מפגשי חברה חודשיים ועדכונים שוטפים. ברוב המקרים אנחנו גם מצוותים איש צוות בכיר לליווי לאורך כל התקופה, אשר מספק למומחים שלנו תמיכה וייעוץ כאשר הם נתקלים באתגרים מורכבים. התנהלות זו מאפשרת שיתוף פעולה הדוק בין שני הצדדים ומשמרת על איכות השירותים שאנחנו מספקים.

החל מסטרטאפים דינאמיים ועד ארגונים מורכבים, אנחנו מאמינים שמיקור חוץ מתאים לכולם - זה רק תלוי בתזמון ובצורך המדויק. חלק מהלקוחות המרוצים שלנו כוללים את: C4, מייקרוסופט, Percepto, SAP, בנק הפועלים ועוד.

אלה הם רק חלק מהיתרונות של שימוש במיקור החוץ שלנו:

  • עמידה בכל דרישות העיצוב, כפי שהוגדרה על ידי החברה.
  • הטמעה של מתודולוגיות עיצוב מכוון משתמש (UCD) בתהליך הפיתוח.
  • תמיכה בתהליכי עבודה קצרים יותר ויעילים יותר, על ידי שיפור או עיצוב מחדש של קונספט המערכת.
  • תמיכה ארוכת טווח, מבוססת על היכרות מעמיקה עם הארגון, המוצרים והמשתמשים.
  • הטמעה הדרגתית של סטנדרטים פנימיים לעיצוב- ארגונים גדולים לעיתים קרובות מתעסקים כל הזמן בפיתוח מערכות חדשות או גרסאות חדשות של מערכת קיימת. יצירה של הנחיות ארגוניות מאפשרת את הבאים:
    • קיצור זמן העיצוב והפיתוח.
    • יצירה של סטנדרט עבור אפליקציות ידידותיות למשתמש, הן עבור חברי הארגון ועבור ספקי משנה.
    • מאפשרת שימוש חוזר של GUI ואלמנטיים גרפיים.
SAY<br />
HELLOSAY
HELLO