שירותים
Hero Shape OneHero Shape TwoHero Shape Three
YES

שכבת ממשק משתמש עובדת (אפיון, עיצוב ופיתוח)

אנחנו מתמחים בעבודה משותפת. בפרויקט מסוג זה אנו משלבים את המיומנויות שלנו מכל שלושת המחלקות: UX, UI ופיתוח front end. כל פרויקט מתחיל בשלב לימוד משמעותי: המוצר, המשתמשים, תהליכי העבודה, הפלטפורמה, הדרישות הטכנולוגיות וכל נושא אחר שיכול להיות משמעותי להצלחת הפרויקט.

UX

עמוד השדרה של כל מוצר מצליח מבוסס על תהליך UX טוב. מהנדסי גורמי האנוש שלנו יבחנו את המשתמשים, הצרכים שלהם, סביבת העבודה וההקשר על מנת לפתח את הלוגיקה של הממשק שתוביל את התהליכים הבאים של הפרויקט (UI ופיתוח).


תהליך בניית הלוגיקה ב-UX מתחלק לשני חלקים: קונספט ואפיון מפורט.

  • קונספט - כולל ארכיטקטורת מידע, עקרונות ניווט ועקרונות תפעול. הקונספט מספק את פריסת המסכים הבסיסית, שנובעת מהמידע שנאסף בשלב הלמידה. בנוסף, היא תומכת בתהליכי העבודה הטבעיים של המשתמשים במערכת.
  • אפיון מפורט -  כאשר מסתיים שלב הקונספט, האפיון המפורט מספק תהליכי עבודה עבור חלק / כל המסכים במערכת בעזרת wireframes. ה-wireframes האלו מספקים את קווי המתאר ללוגיקת עיצוב הממשק, אשר כוללים פרטים כגון הפקדים, הגודל שלהם, המיקום שלהם, התנהגות ועוד.

 

כבכל פרויקט, בכל שלב, התוצרים כוללים משוב מתמיד מהלקוחות שלנו, על מנת ששני הצדדים יכולו להתקדם בקצב מהיר לקראת הפתרון הרצוי.

UI

אי אפשר להדגיש מספיק את חשיבות העיצוב הגרפי. שילוב של מילים, צורות וצבעים על מנת לתקשר רעיון הוא הכרחי לכל מוצר מוצלח. בזכות המעצבים הגרפים המוכשרים שלנו, נקבע את הצבעים, הטיפוגרפיה ופריסה על מנת לפתח את קונספט התצוגה וה-look and feel של המוצר שלך. שלב ה-UI מתחלק לשלושה חלקים: קונספט, אפיון מפורט ואייקונים.

  • קונספט - הקונספט הגרפי, שלפעמים נקרא look and feel (L&F) מתייחס למראה הכללי של המערכת, למשל הצבעים, סגנון הכפתורים, הפונטים ועוד. נשתמש במסך הראשי של המערכת (או המסך הכי מורכב של המערכת) כבסיס לעיצוב ה-L&F.
  • אפיון מפורט - בשלב הזה, הצוות שלנו מטמיע את ה-L&F מהשלב הקודם למסכי המערכת (חלקם / כולם). התוצרים של השלב הזה כוללים לא רק את הקבצים הגרפיים, אלא גם מפת אלמנטים שמדריכה את המפתחים כיצד ליישם את השכבה הגרפית.

  • אייקונים - האייקונים למערכת יגיעו כאשר יסתיים שלב האפיון המפורט. הצוות שלנו מפתח אייקונים ייחודיים, פרי יצירתנו, שיתאימו לשפת העיצוב ובהתאם למתודולוגיה שלנו. האייקונים יועברו בכל פורמט שמתאים לסביבת הפיתוח (bmp, ico, gif, jpg, etc).

 

כבכל פרויקט, בכל שלב, התוצרים שלנו כוללים משוב מתמיד מהלקוחות שלנו, על מנת ששני הצדדים יכולו להקדם בקצב מהיר לקראת הפתרון הרצוי.

Front End פיתוח

כאן מקבלים חיים מאמצי השלב הקודם. החל מ-Angular.io,  JS, Es6, Html5, Css3 ו-TypeScript - אנחנו יודעים כיצד להתאים את הפתרון הנכון לאתגר שניצב מולנו. התוצר הסופי הוא מערכות אינטואיטיביות שמצליחות להציג מגוון רחב של מידע מורכב באופן ידידותי למשתמש.


שלב פיתוח front end מתחלק לשישה שלבים:

  • תיכון מערכת וארכיטקטורה
  • יישום ממשק המשתמש
  • יישום התנהגות מערכת
  • הטמעת שירותי מידע
  • בדיקות unit test
  • בנייה ופריסה של פתרון advisory
SAY<br />
HELLOSAY
HELLO